malam tadi, saya dan rakan makan di kedai berhampiran rumah saya...jalan kaki dalam seminit lebih da sampai...kawan saya ni agak bising mulutnya, kejenya asik buli orang dan asik ketawa je kejenya...

nak dijadikan cerita, sewaktu perjalanan balik ke rumah ni, kami lalu di laluan belakang rumah...kawan saya tanya la, "awak kate ada anjing, mane anjing tu?"....tetiba, anjing pun lalu...anjing wane hitam tu pandang je kami...mulut masin betul kawan saya ni...dia menjerit dan terkejut kawan saya tu...nasib baik kawan saya tak lari...kalau lari habis la kene kejar anjing...hehe...

untuk menyelamatkan diri,kami statik je berdiri kat situ...tunggu sampai anjing beredar baru lah kami jalan...kami pilih jalan lain...agak jauh sikit la...terpaksa la tawaf satu taman...hehe...jalan pun penuh berhati-hati pandang kiri kanan depan belakang, risau kalau-kalau ada anjing...

P/S : kepada semua kawan di luar sana, jangan la cakap bukan-bukan lagi...jangan cakap besar dengan apa yang belum dan akan berlaku...





0 comments:

 

****KEHIDUPAN**** Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal