alhamdulillah kenyang makan megi ngan ayam goreng...housemates semua keluar ada yang pegi wat assignment n ada yang outing...saya pun apalagi, buat hal sendiri laa...masak, pasang mp3 kuat-kuat, online, macam-macam lagi la...

agak bosan gak duduk umah sorang-sorang neyh...tapi apa boleh buat, duduk jauh dengan family kena la belajar berdikari kan...hehe...itu yang untungnya duduk jauh dengan family sebab boleh belajar berdiri di atas kaki sendiri, sentiasa berusaha selagi terdaya, dan sentiasa membibitkan rasa sayang dan rindu pada family...hehe

tadi ada member yang praktikal this sem text saya...diaorang nak datang sini esok...sebab hari khamis dorang kena jadi respondents untuk apa tah...dorang akan bermalam di rumah sewa saya, jadi tak ada lah saya rasa bosan sangat...ada jugak lah member untuk saya nak bersembang...boleh jugak nak kongsi-kongsi info and exchange our ideas about life and education right...?lalala...alhamdulillah :)



0 comments:

 

****KEHIDUPAN**** Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal