semalam, ni da nak dekat2 maghrib la critanya...saya bukak lampu bilik...yela, hari dah semakin gelap kan...pastu saya tinggalkan bilik macam tu je...lebih kurang 5 minit lepas tu, saya masuk tetiba ada dua ekor burung yang kecik 2 bertenggek kat atas almari bilik saya...burung tu terbang ke hulu ke hilir untuk elakkan diri dari terancam...sekejap ke dapur, ruang tamu, dan bilik saya...mula2 puas jugak halau, pastu alhamdulillah Allah bagi kemudahan untuk saya berfikir...saya tutup lampu dan bukak pintu...kemudian, dalam dua minit macam 2, burung2 tu pun lari ke ruang tamu...

kat ruang tamu ni plak cerah, so mereka bermain2 di ruang tamu agak lama ckit...budak2 rumah tak tahan dengan burung2 tu, dorang pun ttup la lampu dan bukak sliding door...dan kedua2 ekor burung tadi pun terbang lah keluar...adoyai, pandai masuk tp tak pandai kuar...pening kpala kami..hehe...

0 comments:

 

****KEHIDUPAN**** Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal