masa kecik2 klau pegi zoo negara, dengar je bunyi singa atau harimau mengaum mesti saya rasa takut sangat2...terasa binatang tu macam ada kat belakang saya jew...rasa macam nak menangis jew kat situ sebab terlalu takut...sekarang ni da ok...dengar bunyi pun da tak kisah...hehe

saya dulu seorang yang lebih kurang aktif la dalam sukan...dari tadika sampai tingkatan 2 jew...lumba lari, lontar peluru, badminton, dan bola jaring je saya penah join...da besar sikit saya jadi kurang berminat pada sukan...sebab tu la sekarang ni berat badan saya semakin bertambah...haha

sebelum ni ramai sangat member, sampai terlupa nama diaorang...sekarang ni saya dah pindah rumah, maknanya jumlah kawan 2 semakin sedikit la kan...huhu...tapi tak pe, bagi saya, keluarga adalah segala-galanya...hehe

dulu boleh telan sayur...sekarang ni,hampeh...sayur da tak boleh telan...apa la nak jadi ek...huhu

dulu daya ingatan saya boleh tahan, sekarng ni entah kenapa la susah nak ingat dan susah nak fokus...tak kan la ni effect masa terhentak kepala masa baby dulu??lalala

buat masa ni penah tengok wayang sebanyak 4 kali je..bermula dengan mei tahun 2005 dan yang terbaru ni dec 2009...kawan da ajak, nak buat camne pulak kan...tak kan la nak tinggalkan dia sorang2 pulak...huhu

dari kecik2 dulu suka tengok papa bawak kete n moto, sebab tengok macam best je kenderaan bergerak sendiri bila tekan minyak...hehe...sekarang ni alhamdulillah da dapat bawak kete n moto...baru 5 tahun pegang lesen...harap2 jd pemandu berhemah...hehe


0 comments:

 

****KEHIDUPAN**** Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal