masa tahun 2005 ( tahun saya SPM )...saya ambil lesen kereta dan motor...dah la sorang2 kena la berdikari belaja kat IMKEDA tanpa teman di sisi...belaja kete 10 jam semuanya...motor plak tak ingat blaja bape jam...huhu...masa belaja tu walaupun sorang2 tapi cikgu yang mengajar kete 2 memang best...sebab dia baik, memahami, dan sabar mengajar saya...masa belaja motor plak kena blaja ramai2...orang2 yang belajar kat situ pun peramah dan banyak tolong saya...



pastu masa nak test JPJ pulak, saya ingat lagi hari Isnin saya terpaksa ponteng sekolah sebab tarikh JPJ tu bertindih dengan waktu perhimpunan sekolah...dan tak sangka pulak hari tu jugak cikgu sekolah bagi sijil2 kepada wakil2 sekolah yang ada jawatan dalam aktiviti persatuan dan kelab...nak jadikan cerita, saya yang menjawat jawatan setiausaha bagi kelab pelaburan bijak pun tak dapat terima sijil sebab saya tak dapat datang masa hari tu...adoyai...sepatutnya pihak sekolah hantar sorang wakil untuk terima sijil tu...ni tak, sampai sekarang saya tak dapat sijil 2...waaaa...sediyhnyer...huhu... tapi alhamdulillah, tak dapat sijil 2 pun, ujian JPJ saya lulus...berbaloi sikit...daripada rugi kedua2nya...alhamdulillah :)

0 comments:

 

****KEHIDUPAN**** Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal