hari ni da hari ketiga saya mengambil minuman tambahan iaitu NUTRIblend...disebabkan tak berapa sihat hari ini, saya mengambilnya dua kali sehari...Alhamdulillah, panas dalam rasa beransur pulih sedikit demi sedikit...cuma batuk dan selsema je tak hilang2...

tadi (40 minit lalu), saya memakai saki baki NUTRIblend di muka saya...tegangnya rasa...tapi jerawat belum menunjukkan tanda2 lupus...mungkin baru 'first time' cuba di muka sebab tu belum nampak keberkesanannya lagi... (^_^)

produk NUTRIblend bagi saya bagus diamalkan bagi menyembuhkan penyakit dan memberi tenaga...minum sekali terus rasa kenyang...hihi...ok, nak tidur dulu...esok kelas IM jam 8 pagi...selamat malam...SALAM ~~

28 januari 2010 (11.50 PM)

0 comments:

 

****KEHIDUPAN**** Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal